matej.blog

29. september 2007

Kako se rečem streže pri iTiviju

Jaz in moj iTivi
Storitve moje najljubše spletne DVD-teke, iTivi, navdušeno in hvaležno uporabljam že skoraj leto in pol. Ob malo manj kot 100 po tem kanalu izposojenih in pregledanih filmih se mi je kakšna "neprijetnost" zgodila le dvakrat:

prvič je bil v ovitku filma Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit na mesto pričakovanega celovečerca (sicer tudi odličen) DVD s tremi klasičnimi epizodami z naslovnima junakoma. Na ovitku DVD-ja sem to označil, ga vrnil, morda celo poslal še mail, opisujoč pomoto; film sem ponovno dodal na seznam in ga (pravega) čez nekaj časa tudi dobil - zadeva urejena, sistem deluje.

Drugič se je zgodilo pred kratkim: v izbrani družbi je bilo vzdušje pravo za nekaj iz železnega repertoarja romantičnih komedij, v pripravljenosti (že kar nekaj časa, zahvaljujoč temu, da pri iTiviju ni zamudnin) pa je bil DVD Sweet Home Alabama (po naški Melanie se poroči). Zdaj pa bo, si rečem, vstavim plošček v venomer rahlo razprta usteca bele lepotice in zgodi se... nič :( OK, si rečem, še eden tistih DVD-jev, ki jih računalnik preprosto ne prepozna in jih je potrebno zagnati ročno in se malo poukvarjati z njimi. A glej ga zlomka, tudi all-mighty VLC odpove, takisto HitriČas. Grr. Pritisnem skrajno desno-zgornji gumb na tipkovnici in plošček se izvrže. Ko ga ponovno primem v roko, ugotovim, da je zadeva gibljiva, kar, roko na srce, ni najbolj pogosta lastnost teh priljubljenih nosilcev. Da - DVD je bil zlomljen, preklan na pol, skratka na vekov veke neuporaben. Good Bye Alabama, torej. Zavzdihnem in filmski večer dobi druge vsebine.

Naslednji dan ponovim že znani postopek - na zaščitnem ovitku iz Tyveka ustrezno označim, torej odkljukam kvadratek, da DVD ne deluje ter še enega - da želim zamenjavo. In v najbližji kaslc (pri avtobusni postaji, zelo ugodno na poti proti službi) we go!

Dan za tem dobim pričakovano-nepričakovano elektronsko pošto. Pričakovano zato, ker vsakič dobim obvestilo, kateri filmi z mojega seznama bodo priromali k meni naslednji dan, nepričakovan pa je bil mail št. 2, od prijaznega uslužbenca tvrtke (kakor jo imenuje eden od iTivijevih Gregorjev), ki pravi:

Spoštovani Matej,

ker ste prejeli poškodovan DVD, vam bomo danes poslali še 2 dodatna DVDja.
Orajt! Tako sem imel doma kar 5 filmčkov naenkrat! Tako se ustvarja navdušene stranke, iTivi, bravo!


Ni komentarjev: